Kasım indirimlerinde bu şikayetlere dikkat!
Kasım indirimlerinin başlamasıyla birlikte e-ticaret bölümü en hareketli periyodunu yaşıyor. Kasım indirimlerinde e-ticaret bölümüyle ilgili bilgilerini paylaşan Şikayetvar, 2023’nin birinci 10 ayında en çok şikayet edilen hususları derledi. Datalara nazaran sipariş edilen eserin göründüğü üzere çıkmaması en çok tahlil bekleyen bahis oldu. E-ticaret kesiminde şikayetlerin tepe yaptığı ay kasım olurken, şikayetler bir evvelki ay ile karşılaştırıldığında yüzde 68 oranında artış gösterdi.
Her ülkede milyarlarca dolarlık alışveriş yapılmasına neden olan ve Türkiye’de de büyük bir ilgiyle karşılanan Kasım indirimleri, tüm süratiyle devam ediyor. Tahlil platformu Şikayetvar, e-ticaret dalının kasım indirimleri devrini ele alarak tüketicinin en çok şikayet ettiği bahisleri inceledi. Platform tarafından yapılan açıklamaya nazaran kasım ayı özelinde 2020 yılında 43 bin 85 şikayet ulaşırken, 2021’de bu sayı 32 bin 896 oldu. Geçtiğimiz yılın kasım ayında e-ticarete toplam 55 bin 389 şikayet geldi.
Şikayetvar bilgilerine nazaran 2018’in birinci 10 ayında e-ticaret bölümüne 44 bin 606 şikayet ulaşırken, 2019’un tıpkı devrinde bu sayı 118 bin 327’ye yükseldi. 2020’de pandeminin de tesiriyle platforma e-ticaret dalıyla ilgili 431 bin 613 olarak kaydedildi. 2021’de 368 bin 202, 2022’de ise yüzde 24’lük şikayet artış oranıyla 456 bin 591 oldu.
Kasım indirimleriyle ilgili en çok şikayet edilen hususlarsa şöyle sıralandı:
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
EĞİTİM
23 Kasım 2024SPOR
23 Kasım 2024SAĞLIK
23 Kasım 2024TEKNOLOJİ
23 Kasım 2024EĞİTİM
23 Kasım 2024EKONOMİ
23 Kasım 2024SPOR
23 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.