Enerjisa Enerji, işlemlerini daha hızlı ve kolay hale getirebilmek için mobil uygulamasını yeniledi
İnsan ve teknolojiyi odağına alarak daha akıllı ve yeşil bir dünyaya katkı sunmak için projeler üreten Türkiye’nin önder elektrik dağıtım, perakende satış ve müşteri tahlilleri şirketi Enerjisa Güç, müşterilerinin hayatlarına dokunmaya devam ediyor. Enerjisa Güç, müşteri hizmet kanallarından olan Enerjisa Taşınabilir uygulaması ve Enerjisa Online Hizmetler Merkezinin tasarım ve altyapısını büsbütün yenileyerek müşterilerinin hizmetine yine sundu. Bu sayede online süreçlerin çok daha süratli ve kolay hale gelmesi ile faal kullanıcı sayısının iki katına çıkması hedefleniyor.Türkiye’nin önder elektrik dağıtım, perakende satış ve müşteri tahlilleri şirketi olan Enerjisa Güç, dijital dönüşüm ve teknoloji yatırımı konusunda da dala örnek uygulamalar geliştirmeye devam ediyor. Enerjisa Güç'ün 3 milyonun üzerinde indirilme bölümdeki rekoru elinde bulunduran taşınabilir uygulamasını titizlikle çalışarak yeni uygulama geliştirirken, online süreçlerin gerçekleştirilebildiği websitesini de yeni yüzüyle müşterilerinin kullanımına sunuyor. Enerjisa Güç müşterileri yeni abonelik, abonelik iptali dahil tüm elektrik süreçlerini, Online Hizmetler Merkezi ve uygulama mağazalarından fiyatsız olarak indirilebilen Enerjisa Taşınabilir üzerinden tamamlayabiliyor.Online Hizmetler Merkezi ve Enerjisa Taşınabilir uygulaması ile Enerjisa Güç müşterileri vakitten tasarruf ederek diledikleri vakit diledikleri yerden birçok süreci gerçekleştirebiliyor. Bu uygulama kullanıcılara tek tıkla üye olabilme, abonelikten fatura ödemeye randevudan müracaata kadar tüm süreçlerini çarçabuk tamamlayabilme imkanı sunuyor. Yenilenen uygulama ve Online Hizmetler Merkezi yeni özellikleri de beraberinde getiriyor. Enerjisa müşterileri yeni uygulama ve Online Hizmetler Merkezi aracılığıyla artık anlık elektrik kesintisini bölgesindeki ilgili dağıtım şirketine iletmek üzere ön müracaatta bulunabilecek ve ilgili dağıtım şirketi tarafından yayınlanan planlı kesintileri uygulama üzerinden kolay kolay takip edebilecek. Abonelik ve tahliye süreci yaptırmak isteyen müşteriler, yenilenen Enerjisa Taşınabilir ve Online Hizmetler Merkezi’nde bu süreçlerini eski uygulamaya kıyasla yüzde 45 daha süratli gerçekleştirerek yalnızca birkaç dakika içinde tamamlayabilecek.Türkiye’nin güç dönüşümüne öncülük eden Enerjisa, yenilenen dijital kanalları ile müşterilerinin güç tüketimlerini takip etmelerine de imkan sağlıyor. Müşteriler yenilenen bu kanallar ile fatura bildirimlerini faturalar oluştuğu anda alabilecek; elektrik tüketimlerini grafikler üzerinden inceleyebilecek ve yaşadıkları bölgedeki kullanıcılarla kendi tüketimlerini karşılaştırabilecek. Yenilenen uygulama ve Online Hizmetler Merkezi aracılığıyla yalnızca birkaç dakika içinde müracaat oluşturulup sonucu takip edilebilecek. Ayrıyeten müşterilerin profillerini kişiselleştirebilme ve kontrat hesap numarası ile yakınlarının faturasını ödeyebilme özellikleri de hizmete sunuluyor. Yenilenen dijital kanalları ile ilgili görüşlerini aktaran Enerjisa Perakende Satış Şirketleri Genel Müdürü Ersin Esentürk, “Enerjisa Güç olarak 14 vilayette 22 milyondan fazla kullanıcıyla Türkiye’nin yüzde 25’ine hizmet veriyoruz ve son 10 yılda yaptığımız teknoloji yatırımları sayesinde bugün bölümde öncü pozisyondayız. Online Hizmetler Merkezi ve Enerjisa Taşınabilir uygulaması ile abonelik yaptırma ve abonelik iptali hizmetlerini dijital ortama taşıyarak, vakit ve kaynakların kullanımı noktasında kıymetli bir tasarruf sağladık. Ayrıyeten müşterilerimiz hizmetlerimize yönelik talep ve geri bildirimlerini de online olarak bizimle paylaşabiliyorlar. En kıymetlisi, müşterilerimiz fiziki kanalları ziyaret etmeden meskenlerinin konforunda fatura inceleme, ödeme süreçleri, abonelik süreçleri ve öteki taleplerinin yanı sıra ilgili dağıtım şirketi tarafından yayınlanan planlı kesintilerin takibini de kolaylıkla online kanallarımızdan gerçekleştirebiliyor.Müşteri geribildirimlerinden yola çıkarak büyük özveriyle yazılım sürecini tamamladığımız, büsbütün bugünün dünyasına, trendlerine uygun olarak uzman takımlarla tasarladığımız Online Hizmetler Merkezi ve Enerjisa Taşınabilir uygulamasını müşterilerimizin hizmetine Haziran 2023 tarihinde sunduk. Enerjisa Taşınabilir, her gün gelişen yapısıyla, daha fazla süreç için hizmet vermeye devam ediyor. Müşterilerimizin uçtan uca kusursuz bir tecrübe yaşamalarını sağlayarak memnuniyetlerini daha da artıracağımıza ve kullanıcı sayısını iki katına çıkaracağımıza inanıyoruz.” dedi.Online Hizmetler Merkezi ve Enerjisa Taşınabilir uygulamasının yenilenen yüzü ile kampanyalardan ve yeniliklerden haberdar olmak isteyen kullanıcılar, bu bilgileri ve fatura bilgilendirmelerini almak için uygulama bildirimlerini açık bırakabilir. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı