DOLAR 34,7463 0.07%
EURO 36,5929 0.25%
ALTIN 2.955,410,42
BITCOIN 0%
İstanbul
10°

PARÇALI BULUTLU

06:34

SABAHA KALAN SÜRE

“Dijital yatırımlarımıza aralıksız devam ediyoruz”
  • Haberuc
  • Ekonomi
  • “Dijital yatırımlarımıza aralıksız devam ediyoruz”

“Dijital yatırımlarımıza aralıksız devam ediyoruz”

ABONE OL
5 Temmuz 2023 14:00
“Dijital yatırımlarımıza aralıksız devam ediyoruz”
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Türkiye’de ve yurt dışında birçok ticari gayrimenkul projesinin kiralama ve idare faaliyetlerini sürdüren Fiba Commercial Properties, kesimdeki tüm paydaşlara sürdürülebilir, yenilikçi ve fark yaratan tahliller sunmaya devam ediyor. Fiba CP, Fibabanka’nın yatırımcısı olduğu Finberg’in yatırım gerçekleştirdiği Elyt.net ile birlikte dijital uygulamalar ve metaverse konusunda projeleri hayata geçirmek için çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda bölüme örnek olacak İnegöl AVM’de uygulanan NFT kampanyası, küresel arenada hadise çalışması olarak incelenmeye başlandı.

 Ticari gayrimenkul bölümünde inovatif tahlilleriyle öne çıkan Fiba Commercial Properties, dijital dünyanın süratle gelişen trendlerine ahenk sağlayarak müşterilerine eşsiz bir tecrübe sunuyor. Fibabanka’nın yatırımcısı olduğu Finberg’in yatırım gerçekleştirdiği Elyt.net ile birlikte İnegöl AVM’de hayata geçirdiği ve dünyada birinci olma özelliği taşıyan NFT kampanyası da bölümde öncü uygulamalardan biri olarak ön plana çıkıyor. 

İnegöl AVM’de gerçekleştirilen ve ağır ilgiyle karşılaşılan NFT kampanyasında toplam 506 adet NFT paketi ve 2 bin 188 NFT dağıtımı gerçekleştirildi. 

“Dijital yatırımlarımıza aralıksız devam ediyoruz”

Sektörde dijital çağa en süratli ahenk sağlayan ve bu mevzuda da öncü bir marka olduklarına dikkat çeken Fiba CP CEO ve İdare Şurası Üyesi Yurdaer Kahraman, “Hızla değişen dünyada tüm iş süreçleri de süratli bir biçimde dijitalleşiyor ve bu kapsamda yine şekilleniyor. Pandemi, teknolojinin bu imkanlarını çok daha süratli ve yaratıcı kullanmamıza imkan tanıdı ve hiçbirimizin hayal edemeyeceği bir dönüşümden geçtik. Bu dönüşüme çok süratli ahenk sağladık. Teknoloji manasında başta Robotik Süreç Optimizasyonu olmak üzere kesimde birçok prensip imza attık. Metaverse de son birkaç yılda hayatımıza giren ve süratle çok kıymetli bir ivme yakalayan bir kavram. Daha genç ve dijital olarak irtibatlı bir tüketici kitlesine ulaşmak için yeni ve ilgi cazibeli bir yol. Fizikî mağaza deneyimini sanal ortama taşıyarak, müşterilere daha etkileşimli ve yenilikçi tecrübeler sunabiliriz. Metaverse üzerinde sanal alışveriş, interaktif etkinlikler ve toplumsal etkileşimler üzere tecrübeler sunarak müşteri bağlılığını artırabiliriz. Müşterilerin sanal dünyada alışveriş yapma, etkinliklere katılma ve toplumsal olarak etkileşime geçme isteklerini karşılayarak, daha şahsileştirilmiş ve ilgi alımlı tecrübeler sunabiliriz. Bu doğrultuda çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Fiba Kümesi iştiraklerince finanse edilen ve hepimizin önemsediği bir NFT projesini hayata geçirdik. İnegöl AVM’de başlattığımız NFT kampanyasında ağır ilgiyle karşılaştık. Kampanya dahilinde müşterilerimize toplamda 506 adet NFT Paketi ve 2.188 NFT dağıttık. Güçlü teknolojik alt yapımızla AVM’lerimizde farklı projeler üzerinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Önümüzdeki periyotta de teknolojiye yatırım yapmaya, bu yatırımlarımızla çağa ayak uydurmaya ve Fiba CP’yi geleceğe taşımaya devam edeceğiz” dedi. 

“Yeni jenerasyon sadakat ve deneyimsel programları ön plana çıkacak” 

Metaverse kavramının, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik teknolojilerinin birleşimiyle ortaya çıkan bir dijital cihan olduğunu belirten Kahraman sözlerini şöyle sürdürdü: “Fiba Ticari Gayrimenkul olarak, bu yeni trende öncülük ederek ticari gayrimenkul dalında fark yaratmayı ve müşteri etkileşimini artırmayı hedefliyoruz. Bilhassa Z jenerasyonu başta olmak üzere, klâsik alışveriş merkezi tecrübelerinin cazibesinin artması çok değerli. Alışveriş merkezleri, daha fazla sistemli ziyaretçi çekmek ve onları tesis içinde daha fazla vakit geçirmeye teşvik etmek için yeni jenerasyon sadakat ve deneyimsel programlara gereksinim duyuyor. Markalar müşteri sadakat programları oluşturmak için çabalarken, müşterilerin her markanın farklı programlarına katılması, bunları takip etmesi ve kullanması pratik değil. Alışveriş merkezleri, tıpkı fizikî olarak farklı markaları bir ortaya getirdikleri üzere, çeşitli markaların sadakat programlarını birleştiren ve ortak tecrübeler sağlayan tahlilleri sağlamalı. Dünyadaki süratli değişim artık bir gözlemci ve takipçi olmanın ötesinde süratle uygulamaya geçmeyi gerektiriyor. Bu sebeple yenilikçi iş modellerini en erken halde denemek ve ziyaretçilerimize deneyimletebilmek bizim için çok değerli. ELYT.net üzerinden hayata geçirdiğimiz saha uygulamasının hedeflenen bir aylık uygulama müddetinin üç gün üzere kısa bir müddette sona ermesi, ziyaretçilerimizin yenilikçi kavramlara ve teknolojilere ilgisinin ne ölçüde yüksek olduğunu bizlere gösterdi. Dünyada bir birincisi denedik ve başarılı sonuçlar elde ettik. Herkesin üzerinde çok fazla konuştuğu bir alanda biz uygulamaya geçtik. Metaverse’ün yalnızca sanal bir dünya inşa etmek değil yenilikçi bir bakış açısı ile yeni bir tecrübe yaratmak manasına geldiğini artık daha yeterli anlıyoruz. Daldaki öbür paydaşlarımız ve ziyaretçilerimiz ile keşfetmeye ve yeni uygulama alanları yaratmaya devam edeceğiz.”

Geleneksel sadakat modellerinin artık rekabet üstünlüğü yaratmadığını yapılan araştırmalarda gözlemlediklerini aktaran ELYT.net kurucu ortaklarından Ahmet Usta, görüşlerini şu biçimde aktardı: “ELYT.net ile tüketicilerin müşterisi oldukları markalardan NFT’ye dönüştürülebilir koleksiyon kartları kazanmasını sağlıyoruz. Bu markalar için yeni bir motivasyon ve irtibat kanalı yaratıyor. Bu yaklaşım sayesinde İnegöl AVM ile gerçekleştirdiğimiz kampanyada beklentilerimizin ötesinde başarılı sonuçlar aldık. Tıpkı vakitte Fiba CP grubunun vizyoner yaklaşımıyla dünyada bir prensip imza attık. Alanda elde ettiğimiz tecrübe ile ELYT.net’e güçlü yeni özellikler kazandırdık, geliştirdiğimiz tahlilin yalnızca Türkiye’de değil çok uzak olmayan bir gelecekte yurt dışında da farklı uygulamaları hayata geçirmeyi hedefliyoruz.”

Fiba Commercial Properties Hakkında

FİBA Kümesi şirketi olan Türkiye’nin önde gelen ticari gayrimenkul yatırımcılarından FİBA Commercial Properties; 1998 yılından bu yana Türkiye’nin pek çok kentinde ve yurt dışında; Çin, Romanya ve Moldova’da ticari gayrimenkul alanında projeler yürütüyor. Ticari gayrimenkullerin verimliliği ve performansını artırma amacıyla alışveriş merkezi, ofis, rezidans, otel ve sinema yatırımları yapan Fiba Commercial Properties, mevcut projelerine iş geliştirme, mimari tasarım ve inşaat idaresi, kiralama, proje ve varlık idaresi, entegre tesis idaresi, AVM idaresi ve pazarlama alanlarında da hizmet veriyor. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.