Chatbotlar tatilde fazla mesai yapacak!
9 günlük bayram tatilinde dijital yakalılar olarak isimlendirilen chatbotlar iş başında olacak ve tüketicilere 7/24 hizmet vermeye devam edecek. Türkiye’nin uçtan uca müşteri hizmetleri otomasyonunda başkan yapay zekâ şirketi CBOT’un öngörüsüne nazaran; bayram tatili öncesinde en çok seyahat ve havayolu chatbotları mesai yapacak. Bayram tatili boyunca ise bunlara ek olarak E-ticaret, bankacılık, telekom chatbotları da sürat kesmeden ilgili kurumların müşterilerine hizmet vermeye devam edecek. Böylelikle chatbot hizmeti sunan şirketlere müşterileri tatil boyunca 7/24, anında ulaşabilecek.
Pandemiyle değeri katlanarak artan ve çabucak hemen her dalda kullanıma sunulan chatbotlar uzun bayram tatilinde de hizmet vererek insanların muhtaçlıklarını karşılamaya devam edecek. Farklı bölümlerden çok sayıda şirket çalışanı, tatilin tadını çıkarırken, dijital yakalı chatbotlar müşterilere 7/24 hizmet verecek. Bilhassa seyahat dalındaki chatbotlarda bayram tatili öncesi ve mühletince süreç hacminin dikkat cazip düzeyde artacağı öngörülüyor. Bayram devrinde seyahat chatbotlarının bildiri sayılarında 5 kat artış bekleniyor.Chatbotların bayram tatili sürecinde göstereceği performansın aslında geleceğin bir projeksiyonu olduğuna dikkat çeken CBOT Kurucu ve CEO’su Mete Aktaş: “Chatbotlar, hayatımızın her alanında giderek daha değerli bir yer ediniyor. Bilhassa süreçlerini anında halletmek isteyen beşerler, tatil periyotlarında ve kurumların kapalı olduğu vakitlerde chatbotlar aracılığıyla dayanak alarak işlerini çarçabuk gerçekleştirme imkanına sahip oluyor. Chatbotlar, güçlü bir performans sergileyerek ve canlı takviye muhtaçlığını minimize ederek hayatımızda giderek vazgeçilmez hale geliyor. MarketsandMarkets’ın yaptığı araştırmaya nazaran, 2022’de 4,7 milyar dolar olan Dünya chatbot pazar büyüklüğünün, yıllık ortalama % 23,3 büyüyerek 2028’de 15,5 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Bu türlü kıymetli bir büyüme oranı yakalayan pazarın farklı kullanım alanlarında hizmet veren, hem kurumlara hem kullanıcılara yarar yaratan ve yetkinlikleri daima artan chatbotlar ortaya koyacağı açık. Biz, CBOT olarak, ARGE faaliyetleri ile üzerine yatırım yapmaya devam ettiğimiz uzman yapay zeka teknolojisi ve elde ettiğimiz geniş deneyimle başarılı chatbotlar sunarak kurumlara verimlilik ve kesintisiz yüksek kaliteli hizmet imkanı sağlamaya devam edeceğiz.” diyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Pandemiyle değeri katlanarak artan ve çabucak hemen her dalda kullanıma sunulan chatbotlar uzun bayram tatilinde de hizmet vererek insanların muhtaçlıklarını karşılamaya devam edecek. Farklı bölümlerden çok sayıda şirket çalışanı, tatilin tadını çıkarırken, dijital yakalı chatbotlar müşterilere 7/24 hizmet verecek. Bilhassa seyahat dalındaki chatbotlarda bayram tatili öncesi ve mühletince süreç hacminin dikkat cazip düzeyde artacağı öngörülüyor. Bayram devrinde seyahat chatbotlarının bildiri sayılarında 5 kat artış bekleniyor.Chatbotların bayram tatili sürecinde göstereceği performansın aslında geleceğin bir projeksiyonu olduğuna dikkat çeken CBOT Kurucu ve CEO’su Mete Aktaş: “Chatbotlar, hayatımızın her alanında giderek daha değerli bir yer ediniyor. Bilhassa süreçlerini anında halletmek isteyen beşerler, tatil periyotlarında ve kurumların kapalı olduğu vakitlerde chatbotlar aracılığıyla dayanak alarak işlerini çarçabuk gerçekleştirme imkanına sahip oluyor. Chatbotlar, güçlü bir performans sergileyerek ve canlı takviye muhtaçlığını minimize ederek hayatımızda giderek vazgeçilmez hale geliyor. MarketsandMarkets’ın yaptığı araştırmaya nazaran, 2022’de 4,7 milyar dolar olan Dünya chatbot pazar büyüklüğünün, yıllık ortalama % 23,3 büyüyerek 2028’de 15,5 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Bu türlü kıymetli bir büyüme oranı yakalayan pazarın farklı kullanım alanlarında hizmet veren, hem kurumlara hem kullanıcılara yarar yaratan ve yetkinlikleri daima artan chatbotlar ortaya koyacağı açık. Biz, CBOT olarak, ARGE faaliyetleri ile üzerine yatırım yapmaya devam ettiğimiz uzman yapay zeka teknolojisi ve elde ettiğimiz geniş deneyimle başarılı chatbotlar sunarak kurumlara verimlilik ve kesintisiz yüksek kaliteli hizmet imkanı sağlamaya devam edeceğiz.” diyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı