DOLAR 34,0075 0.33%
EURO 37,8727 0.7%
ALTIN 2.820,770,41
BITCOIN 1970572-3.07723%
İstanbul
23°

HAFİF YAĞMUR

05:12

SABAHA KALAN SÜRE

BMW Motorrad’ın 100. Yılında Üçüncü M Modeli: Yeni BMW M 1000 XR
  • Haberuc
  • Teknoloji
  • BMW Motorrad’ın 100. Yılında Üçüncü M Modeli: Yeni BMW M 1000 XR

BMW Motorrad’ın 100. Yılında Üçüncü M Modeli: Yeni BMW M 1000 XR

ABONE OL
15 Kasım 2023 23:12
BMW Motorrad’ın 100. Yılında Üçüncü M Modeli: Yeni BMW M 1000 XR
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu BMW Motorrad, M 1000 XR modelini tanıttı. Markanın 100 yıllık tarihindeki üçüncü M modeli olarak öne çıkan M 1000 XR, uzun seyahatlerle sportif sürüşün keyfini birleştiriyor. Yeni BMW M 1000 XR, 2024 yılının Nisan ayında Türkiye’de yollarla buluşacak.

Uzun seyahatlere uygun konforlu yapısıyla sportif sürüş dinamizmini birleştiren Yeni BMW M 1000 XR, performans, ayrıcalık ve özgünlük arayan motosiklet tutkunlarının beklentilerini bir ortada karşılıyor. Sportif sürüş üslubuyla hem pistlerde hem de uzun yolda eşsiz bir performans sunan M 1000 XR, Crossover segmentindeki en hafif motosiklet olma özelliği taşıyor. Boyutları prestijiyle kompakt ve güçlü bir dizayna sahip olan M 1000 XR, dinamik görünümünü siyah yüklü olmak üzere açık mavi, koyu mavi ve kırmızıdan oluşan M renkleriyle tamamlıyor. 

 

Kısa Vites Aralığıyla Yüksek Çekiş Gücü

M 1000 XR’ın 4 silindirli su soğutmalı motoru, S 1000 RR’da kullanılan güç ünitesi temel alınarak geliştirildi. Yeni S 1000 XR’dan 23 kW / 31 HP daha güçlü bir motora sahip olan M 1000 XR, 148 kW /201 HP güç, 113 Nm azamî tork kıymetleriyle öne çıkıyor. İkinci vitesten itibaren kısa vites oranıyla dikkat çeken M 1000 XR bu sayede daha çabuk hızlanma ve yüksek yol tutuş kabiliyeti sağlıyor.

 

Aerodinamik Tasarım Ögeleriyle Daha Yüksek Yere Basma Kuvveti

Yeni BMW M 1000 XR’ın süspansiyon ve şasi sistemi S 1000 XR’daki alüminyum köprü iskeleti geliştirilerek tasarlandı. Ön kısımdaki çatal süspansiyonlar M tasarımı ile dikkat çekerken, en yeni özellikler ortasında ayarlanabilir gidon amortisörü yer alıyor. Süspansiyon teknolojisinin yanı sıra aerodinamik ögeler da M 1000 XR’ın geliştirilme sürecinde kilit rol oynuyor. Ön panelde yer alan M özel kanatlar, pistlerde daha süratli cins vakti, yolda ise yüksek süratte daha stabil bir sürüş vadediyor. Motorun baş kısmında yer alan kanatlar 100 km/s üzerindeki suratlara ulaşıldığında ön tekerleğe binen yükü artırarak azamî yere basma gücü elde edilmesini sağlıyor.  

 

Dört Farklı Sürüş Moduna Ek Pistlere Özel Race Pro Sürüş Modu

Rain, Road, Dynamic ve Race olmak üzere dört farklı sürüş modu bulunan M 1000 XR’da, pist kullanımına özel Race Pro 1-3 seçeneği de yer alıyor. Motosiklette inançlı sürüşün temelinde yer alan Dynamic Traction Control’ün (DTC) en son jenerasyonu standart olarak sunuluyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.