DOLAR 33,9996 0.3%
EURO 37,8875 0.71%
ALTIN 2.821,770,44
BITCOIN 1969324-2.90427%
İstanbul
23°

HAFİF YAĞMUR

05:12

SABAHA KALAN SÜRE

Albaraka Türk, Yenilenen Vizyon, Misyon ve Değerleriyle Birlikte Yeni İşveren Markasını Duyurdu
  • Haberuc
  • Ekonomi
  • Albaraka Türk, Yenilenen Vizyon, Misyon ve Değerleriyle Birlikte Yeni İşveren Markasını Duyurdu

Albaraka Türk, Yenilenen Vizyon, Misyon ve Değerleriyle Birlikte Yeni İşveren Markasını Duyurdu

ABONE OL
11 Temmuz 2023 10:00
Albaraka Türk, Yenilenen Vizyon, Misyon ve Değerleriyle Birlikte Yeni İşveren Markasını Duyurdu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Türkiye’nin birinci iştirak bankası Albaraka Türk, kurum kültürünü işaret eden “Birlikteyiz” programında yeni periyotta iz bırakacak lansmanlarını gerçekleştirdi.

Türkiye’nin birinci iştirak bankası Albaraka Türk, Türkiye genelindeki tüm çalışanların canlı yayınla takip ettiği “Birlikteyiz” programında stratejik maksatları doğrultusunda yenilenen Vizyon, Misyon ve Bedelleriyle birlikte yeni patron markasını duyurdu. Birinci gösterim ve panellerin akabinde Albaraka Türk Kültür Elçileri Ödül Merasimiyle birlikte Satış Performans Ödül Merasimi de düzenlendi. Günün kapanışı ise açık hava sinemasıyla yapıldı.

Vizyon, Misyon ve Kıymetler Yenilendi 

Albaraka Türk yeni vizyonunu “finansal hizmetleri en güzel müşteri tecrübesiyle sunarak iştirak finansın emniyetli, yenilikçi, dijital öncüsü olmak ve sürdürülebilir kârlı bir büyümeyi sağlamak” ifadeleriyle açıkladı. Yeni misyonunu ise “Katılım finans prensiplerine ve ahlaki pahalara uygun bir halde, toplumun finansal gereksinimlerini müşteri merkezli bir yaklaşımla karşılamak, toplumsal sorumluluk şuuruyla hareket ederek tahlil odaklı bir halde tüm paydaşlarımıza yüksek paha sağlamak.” olarak belirledi. Kurumsal Pahalar başlığı altında ise “Güvenilirlik, İş Birliği, Yenilikçilik ve Çeviklik, Kalkınma, Müşteri ve Tahlil Odaklılık” kavramlarını topladı. 

Albaraka Türk Genel Müdürü ve İdare Şurası Üyesi Malek Temsah: “Albaraka Türk, Türkiye’nin birinci iştirak bankası olması nedeniyle bölümde çabucak her yeniliğin öncüsü olmayı kendisine vazife edinmiş bir kurum. Bu bağlamda, her tarafıyla kurumumuz dahilinde nakış nakış dokuduğumuz yeni açılımlarımıza büyük bedel atfediyor ve birincilerin bankası olmaya kararlılıkla devam ediyoruz. Esaslı bir geçmişi uhdesinde canlı tutan kurumumuzda bilhassa genç çalışma arkadaşlarımızla vakte uygun yeni tanımlamalar getirmeye çaba gösteriyoruz. Yenilenen vizyon, misyon ve değerlerimizle birlikte yeni bir devri başarılarla doldurmaya hazır olduğumuzu da ilan etmiş oluyoruz.” halinde konuştu. 

Strateji ve Dönüşümden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dr. Ömer Emeç ise şu tabirleri kaydetti: “Yeni vizyon, misyon ve kıymetlerimiz, Bankamızın odaklanmak, büyüme ve geliştirmek istediği stratejik alanlarla hayli yakından ilgili. Tabana yayılan büyümemize ek olarak mevcut müşterilerimizle olan bağlantılarımızı sağlıklı bir formda kuvvetlendirmeyi ve Bankamızın son devirdeki finansal muvaffakiyetini daha da artırmayı hedefliyoruz. Yenilikçi ve dijital tahliller hem yeni devir manifestomuzda hem de Bankamızın stratejik maksatlarında yüksek ehemmiyet derecesiyle yer alıyor. Tabi tüm bu stratejik gayeler ve öncelikler uygulamayla ve onu uygulayacak beşerler ile manalı. Stratejik ehemmiyete sahip odaklandığımız alanlar için farklı departmanlardan çalışma arkadaşlarımızı bir ortaya getirerek sinerjimizi artıracak ve dönüşüm seyahatimizde emin adımlarla ilerlemeye devam edeceğiz.”

  Yeni Patron Markası: “Biriz”

Albaraka Türk’ün tüm çalışanlarını kapsayan patron marka söylemi ise “Bir’iz” olarak duyuruldu. 

Finans ve İnsan Değerlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Umut Çakmak, “İşveren markamızı çalışma arkadaşlarımıza duyurmaktan büyük bir memnunluk ve heyecan duyuyoruz. Uzun yıllara dayanan kesim tecrübesinin yanı sıra; kurucularımızın, bankamızı dayandırdıkları hassasiyet ve kıymetler kuşkusuz önümüze ışık tutacak bir mana barındırıyor. Bu noktada yeni vizyon, misyon ve kıymetlerimiz ile birlikte yeni patron markamızın amaçlarımıza ulaşmadaki rehberliğini sonuna kadar hissediyor, birliğimizi ve beraberliğimizi güçlendirmeyi asıl görevlerimizden biri olarak görüyoruz.” sözlerini kullandı.    

Albaraka’nın yeni patron markası “BİRİZ” şirketin insan merkezli yenilikçi ve kapsayıcı gücünü vurguluyor. 

Kültürel Kıymetleri Yansıtan Çalışanlar Özel Olarak Ödüllendirildi 

 İki büyük lansmanın ardından “Kültür Elçileri Ödül Töreni” düzenlendi. “İnisiyatif, Toplumsal Sorumluluk, Müşteri Odaklılık, İştirak Prensipleri, Tahlil Odaklılık, Dijital Öncülük, Kârlılık, İş birliği, Güvenilirlik, Liderlik, Yenilikçilik, Aidiyet” olmak üzere 12 kategori altında toplanan kültürel kıymetler doğrultusunda örnek davranışlarda bulunan çalışanların ödüllendirilmesiyle gerçekleşti. 

Kültür elçileri ödül programı ile ilgili açıklamalarda bulunan Genel Müdür Başyardımcısı Turgut Simitcioğlu, “Albaraka’da bir insan bir şeyi isteyerek ona emek verdiği vakit Albaraka o insanın önünü açar. Vizyonumuzu, misyonumuzu, kıymetlerimizi, kültürümüzü benimsemiş tüm Albaraka çalışanlarının ulaşamayacağı maksat yoktur. Her şirketin bir kıssası vardır. Artık yeni bir öykü oluşturuyoruz. Çalışanlarımızın ve ortaklarımızın refah düzeyini arttırmak için yeni maksatlar koyuyoruz. Hedefimiz, kültürümüz ve kıymetlerimizin ışığında kendimizi geliştirmektir. Kültürümüzü ve kıymetlerimizi benimseyen her Albarakalı bizim için bir kültür elçisidir.’’ sözlerini kullandı.

“Birlikteyiz” etkinliğinde Klasik Satış Performans Ödül Merasimi de gerçekleştirilirken, Albaraka Türk Genel Müdürlük binasında düzenlenen yemek ve açık havada sinema gösterimiyle program sonlandı. 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.