Mastercard, dünyanın en süratli büyüyen e-sporu Valorant için düzenlenecek “Valorant Champions Tour”a (VCT) sponsor olduğunu duyurdu. Dünyanın en büyük e-spor oyunu League of Legends’ın birinci global sponsoru da olan Mastercard, böylelikle Riot Games ile iş birliğine bir yenisini daha ekledi. Oyun ve e-spor dalındaki büyümenin devam etmesi ve 2026’da yıllık hasılasının 325 milyar doları aşması bekleniyor.
Mastercard, e-spora olan takviyesini Valorant Champions Tour (VCT) sponsorluğu ile genişletiyor. İştirakçilerin Riot Games imzası taşıyan Valorant oyununda kazanan grup olmak için uğraş edeceği turnuva sponsorluğu kapsamında Mastercard, dünyanın en âlâ Valorant gruplarının Ağustos ayında Los Angeles’ta yarışacağı aktiflik serisini destekleyecek.
Mastercard, 2018 yılında yeniden Riot Games imzası taşıyan, dünyanın en büyük e-sporu olan League of Legends’ın da birinci global sponsoru olmuştu. Devam eden bu iş birliği ve yeni VCT sponsorluğu ile Mastercard, tutku dolu yeni kitlelere e-spora ulaşma fırsatları yaratarak oyuncuların dijital tecrübelerini geliştirmelerine takviye olmayı sürdürecek.
2026’da 325 milyar dolarlık yıllık hasıla
Küresel bir fenomen haline gelen; yaş, cinsiyet, ırk ve kültür farkı gözetmeksizin herkesin iştirak gösterebildiği oyun ve e-spor alanları günümüzde sinema ve müzik kesimlerinin toplamından daha fazla ciro elde ediyor. Bilhassa Z kuşağının yüzde 90’ı oyun tutkunları olarak karşımıza çıkıyor. Oyun ve e-spor bölümünün büyümesini sürdürerek 2026’da yıllık hasılasının 325 milyar doları aşması bekleniyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
EĞİTİM
22 Kasım 2024SPOR
22 Kasım 2024SAĞLIK
22 Kasım 2024TEKNOLOJİ
22 Kasım 2024EĞİTİM
22 Kasım 2024EKONOMİ
22 Kasım 2024SPOR
22 Kasım 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.